sobota, 17 maja 2014

Witam Was w real crazy family life

Witam na moim blogu. Sam zamysł na jego temat  pojawił się szybko, jednak narodził się dopiero dziś.
Chcę Wam drodzy pokazać jak wygląda moje życie rodzinne, które nie opiera się jedynie na kolorowych jego stronach i samych zachwytach. 
Jest ono spontaniczne i w gorącej wodzie kąpane jak i ja sama. Większość moich decyzji, działań jest zgodna z moim temperamentem, zawsze idę raczej pod prąd,nie potrafię zgadzać się z różnymi stereotypami. 
Popełniam błędy jak każdy z nas, jednak umiem się do nich przyznać. Na ogół moje życie jest pełne emocji i wrażeń, jednak panuje w nim pewnego rodzaju harmonia o ile tak mogę to nazwać, ponieważ troje dzieci w domu nijak kojarzy się ze spokojem czy harmonią :D

Jedno wiem, moja dusza jest po niekąd duszą artysty i nie chodzi mi o to, że lubię pisać wiersze...To coś większego...Udało mi się stworzyć prawdziwą sztukę-dałam początek życiu... Trzem  nowym życiom. 

Tak więc wbrew jednemu z największych stereotypów dotyczących młodych mam, tak! Jestem jedną z nich, bardzo dumną zresztą, że nią jestem. Wiem, że spotkam się z wieloma różnymi opiniami na swój temat, mimo to jestem gotowa, aby pokazać sceptykom, pesymistom, a także młodym matkom, którzy powątpiewają...że żadno życie nie jest do końca "normalne", a już na pewno nie życie rodzinne :)
czasem z przymrużeniem oka, nie kiedy całkiem serio pokażę Wam jak to wygląda u mnie. 


REAL CRAZY LIFE :DMoja rodzina

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz